Landgraafposter 2023

De 7e Landgraafposter is geschilderd door Kevin Sonnenschein. Hij is daarbij ondersteund door Thea Quaedvlieg van de MeanderGroep. Kevin schildert al jaren en beleeft daar veel plezier aan. Kevin is lid van de carnavalsgroep L’ Euhker en trekt jaarlijks mee in de optocht van Waubach en de grote Landgraafoptocht. Elk jaar weer opnieuw verheugt hij zich op carnaval. Op 7 januari heeft hij op zijn eigen trotse wijze de Landgraafposter overhandigd aan Stadsprins Peer I, Jeugdprins Dean I en aan Alex Schiffelers, wethouder van Cultuur.

Stacks Image 15

Contact gegevens:

Wilt u graag meer informatie over de Stichting stuurgroep carnavalsorganisaties Landgraaf neem dan contact op met onze secretaris.

Bereikbaar via:
secretariaatstuurgroep@gmail.com